O fea alamanuia?

 

O le a vevela ma faʻamaluluina le masini faʻafefe, e ala i le ulu extrusion, extrusion tube foliga embryo i totonu o le limu, ona e ala lea i le ea compressed, feula ma malulu le embryo foliga e maua ai oloa gaogao.Blow molding machine gaosiga oloa e tusa ai ma le tele, laiti, tui tui, extrusion e iloga, eseese gaosiga gaosiga o ituaiga eseese o oloa oh.

 

 

 

 

 

O a oloa e mafai ona fa'auluina masini e gaosia?Ua fa'aaogaina lautele le pa'u palasitika mo le gaosiga o ituaiga eseese o atigi manifinifi ituaiga o mea ga'o, vaila'au ma mea teuteu fa'apipi'i, fa'apea fo'i meata'alo a tamaiti, e pei o fagu eseese, apa, paelo, POTS, nofoa ga'o, fagu vai, ma fa'apitoa. -shaped oloa gaogao, moni patino o mea oloa, e masani lava o le vaai i le limu, e fuafua ai le gaosiga o foliga o oloa po o faamatalaga.

 

 

 

E tusa ai ma mea eseese mata, o le gaosiga o le sasaina e ese foi, e pei o nisi meataalo gaogao po o fagu e tele lava ina faia i le PE ma le PP.O isi koneteina manino e pei o vai minerale po'o fagu inu e faia i le PET, ma o le a filifilia e tagata gaosi oloa ta'ito'atasi mea mata'utia e tusa ai ma oloa na faia.

 

 

 

Mo se faʻataʻitaʻiga, o masini faʻafefe tele e mafai ona gaosia ni pakete tetele, IBC, tane vai timu, pakete mama lua, fata, LIDS, tane ea, ma nisi pontoons.O mea mataʻutia o loʻo faʻaaogaina e faia i le polyethylene, lea e lelei le teteʻeina o aʻafiaga, ma e le gata e mafai ona puipuia ai ave o le ultraviolet ae faʻapea foʻi ma le faʻaleagaina ma le faʻamaʻaisa.

01


Taimi meli: Tes-30-2021